torsdag 26 juni 2008

jag är tebax!

hoppas nååån har saknat mig..hihi...vet int ens om nån läser. ja, vi har fått köpa oss en ny dator, oj..oj..oj vad synd......not!!!! den gamla får fara åt fanders....hoppar och skuttar av glädje!!! dataskärmen är på 22tum,säger man så?? så jag har inte vant mig än. bilden är stooor!
jag har inga bilder att visa än,alla mina bilder försvann med den andra =( ville bara skriva ett litet inlägg att jag har kommit tillbaka......hoppas ni har det bra i det trista vädret!!!

2 kommentarer:

  1. kul att du är tillbaka har som undrat var du tagit vägen :) en av dina trogna läsare......

    SvaraRadera
  2. Jaaag har saknat dig ! ;) Puss//Nathalie

    SvaraRadera

snö, snö , snö...

Nu är jag less vinter och snö! Man blir ju deppig av så långa vintrar . Längtar till våren, solen, grilla korv och takdropp.  ...