fredag 29 augusti 2014

Valet 2014

Igår var jag och några andra i familjen och förtidsrösta. Vi kände efteråt att det var skönt att få det gjort. MEN då fick vi höra att det var nå valfusk?? Vi vet inte vad som hänt eller om det ens var i Älvsbyn det gällde. Hur det än är så blir man förbannad att sånt här ens kan ske!! Jag vill att min röst ska räknas, den får INTE FÖRSVINNA eller hamna bland nå ogiltiga.  Nä det är bara gå och rösta om PÅ VALDAGEN  så man är på den säkra sidan. Jag blir så arg då allt det här med Sd ska förstöra, vi lever i en demokrati och alla har rätt att rösta på vad dom vill. INGEN ska försöka förstöra bara för att dom hatar sd osv. Det förstör för alla!!

Nu till helgen..vi ska vara på byn hela helgen och ikväll är det utomhus bio, det blir mysigt! Barnen skulle dit och se filmerna. Dom får nog ta med sig nån filt eller varma kläder iaf. Det blir ju lite kallt på kvällskvisten.
På Lördag ska vi bowla hela gänget, det blir roligt! Det är kul när vi hittar på saker ihop sådär. :D



 Lilla goa Kisak vi syns nästa helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

snö, snö , snö...

Nu är jag less vinter och snö! Man blir ju deppig av så långa vintrar . Längtar till våren, solen, grilla korv och takdropp.  ...