lördag 4 februari 2012

Måste notera =)

Idag kan vi notera att vi hade -41 på morgonen, jepp! ISKALLT! Men vad vore en vinter utan extrem kyla,vi kanske skulle bli bortskämda. ;)
Vi kan också notera att SOLEN sken in så fint i köket, idag håller jag mig inne!! Undra just om katten varit ut på morgon pinken?? Måste nog vara lite elak och slänga ut stackaren, nu borde man ju haft en låda.


Joel har en kompis här, Tommy har varit till sin stuga och eldat, Julia möblerar om i sitt rum och jag bloggar, så ser lördagen ut just nu. Jag har även hunnit buda på en grej på Tradera, jag vann en sak jag ville ha, den andra blev så dyr så den sket jag i...det får inte kosta mer än några tior då jag ska köpa nått begagnat. =D

Ha en fin Lördag,mys i värmen med tända ljus!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

snö, snö , snö...

Nu är jag less vinter och snö! Man blir ju deppig av så långa vintrar . Längtar till våren, solen, grilla korv och takdropp.  ...