fredag 2 september 2016

September


 Jaha ,nu har skolorna börjat om, ganska skönt ändå. :) Det känns som hösten kom fort. Har knappt varit ute sista tiden. Ska försöka gå några promenader nu när det är friskt i luften. Idag har jag pysslat på i lägenheten, jag satte på nya kuddfodral och tog fram mina rosa ljuslyktor. Mycket mysigare än blått, hehe.
I vistträsk har Tommy äntligen slipat golvet, jihoo! Nu blir det roligare att vara där. Ska bli mysigt att piffa lite sen.

Jag ska och kolla mitt hjärta nu i september, Ekg och ultraljudsundersökning. Är alltid lite nervös när jag gör det nuförtiden, man är ju inte så ung längre. :/ Hoppas allt är bra!

Hoppas du har det bra som läser detta! Trevlig helg! <3
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

snö, snö , snö...

Nu är jag less vinter och snö! Man blir ju deppig av så långa vintrar . Längtar till våren, solen, grilla korv och takdropp.  ...