fredag 4 juni 2010

helg med kalas!



sköna,sköna helg!! det jag gillar mest är nog att få sova lite längre, men också att vi ska ha kalas på söndag för Julia.
Julia ska få sovfrämmande i morgon av kusin Emilia också,så hennes helg känns nog riktigt rolig, dom har knappt träffats på sista tiden.
jag har bakat och bakat... och så har jag slängt lite fika och så har jag misslyckats med några kakor..haha...vad gör jag för fel!! det blir bara kaos av allt jag gör :( ungarna fick äta från kakorna men dom tyckte inte heller om dom,men gubben smaska på utan problem.
jag skyller ALLT på ugnen ;) för så dålig kan man ju inte vara,eller!?!

det blir lite bättre uppdatering nästa gång,är en usel bloggare just nu =)

trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

snö, snö , snö...

Nu är jag less vinter och snö! Man blir ju deppig av så långa vintrar . Längtar till våren, solen, grilla korv och takdropp.  ...