fredag 18 juni 2010

JA....

nu är det fredag igen och jag satt och deppa,jag tyckte allting verka meningslöst......NEJ DÅ!!  det var bara en textrad från en låt hihi...KANSKE nån känner igen den?
jag har fått ha hemma min gubbe hela veckan för han hade så många atf timmar att ta ut,så vi har nattsuddat och sovit lääänge...till och med ungarna börjar vara uppe sent.


idag får vi grus på infarten och i hundgården,det  behövs med tanke på hur lerigt vi får varje år,det kommer bli svårare för sonen att cykla däremot men han fixar det nog ändå.



visar bild på vårt FINA golv här,men det är ju verkligheten i detta hus...mycket som ska göras klart,när tiden och orken finns!


i helgen är det fotbollscup för joel och den är på hemmaplan denna gång,så nu ska jag med och kika på den lille mannen.
tyvärr missade han träningen i tisdags, vi är lite dygnsvild ibland haha...det var TYP...VA!!! är det tisdag idag?? är hela familjen ledig håller man inte reda på dagarna :P
jag blev sååå...besviken på bilderna jag tog från 18 års kalaset Grrrrr...dom blev inte bra alls!!! :( nu måste jag kolla efter en ny kamera,jag är sämst på att ta kort men ingen kamera har tagit så dåliga bilder förr,så det beror nog inte bara på mig..sonen tappade den i golvet förut och jag trodde inte den tagit skada av det,men det är nog det iaf..se själv att dom är suddiga,jag har inte förminskat dom utan ställt in kameran så den tagit mindre bilder, den inställningen blir bäst, tar jag större blir dom ÄNNU sämre.

jaja..hoppas nu vi får ett bra fotbollsväder i helgen! ta det lugnt alla och ha det bra,kramar från mig!!


TREVLIG HELG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

snö, snö , snö...

Nu är jag less vinter och snö! Man blir ju deppig av så långa vintrar . Längtar till våren, solen, grilla korv och takdropp.  ...